News






Saint-Gobain heeft zijn nieuwe logo onthuld. Het is een nieuwe interpretatie van de brug die de Saint-Gobain-groep meer dan 40 jaar lang heeft vertegenwoordigd, in combinatie met een dynamische skyline die het geheel van leefomgevingen voorstelt. Het logo weerspiegelt een nieuwe merkpositionering die de Saint-Gobain-strategie op het gebied van de inrichting van leefomgevingen en het comfort moet ondersteunen. Voortaan luidt de merkbelofte: Saint-Gobain ontwikkelt, produceert en verdeelt materialen die het welzijn en de toekomst van ons allemaal verbeteren. Lees meer…
De vijfde innovatiewedstrijd van Saint-Gobain is officieel van start gegaan.
Lees meer…
Dit jaar viert Saint-Gobain zijn 350-jarig bestaan. Een heel bijzonder jubileum, dat de Saint-Gobain-groep de gelegenheid biedt om terug te kijken op zijn geschiedenis en tegelijkertijd de blik naar voren te richten.
Lees meer…
Het gebouw van de Louis Vuitton Stichting in Parijs (Frankrijk) is gedeeltelijk uitgerust met Saint-Gobain glas.
Lees meer…
85 procent van onze tijd brengen we binnen door: thuis, op het werk en in scholen. De luchtkwaliteit in die afgesloten ruimtes laat vaak te wensen over.
Lees meer…